cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
aminekhoubi
Occasional Member - Level 1

Sap concur

Je peux pas rejoindre mon compte SAP concur même si mon adresse mail de decathlon et le mot de passe sont correct ! 
les mots de passe sont sensible à la casse !! C est ça le probleme exactement ! Merci de me répondre le plutôt possible .

1 Solution
Solution
KevinD
Community Manager
Community Manager

@aminekhoubi I looked up your name and email and didn't find an SAP Concur profile for you. Your company will need to create one for you. I suggest speaking with your direct manager/supervisor to get a request submitted for a profile.


Thank you,
Kevin Dorsey
SAP Concur Community Manager
Did this response answer your question? Be sure to select “Accept as Solution” so your fellow community members can be helped by it as well.

View solution in original post

4 REPLIES 4
KevinD
Community Manager
Community Manager

@aminekhoubi when you try to access SAP Concur, what username are you entering? Also, passwords would be case sensitive. Your username is not case sensitive, but your password must be entered exactly as you created it.


Thank you,
Kevin Dorsey
SAP Concur Community Manager
Did this response answer your question? Be sure to select “Accept as Solution” so your fellow community members can be helped by it as well.
aminekhoubi
Occasional Member - Level 1

Merci @KevinD pour le retour 

Mon noms utilisateur c est aminekhoubi , moi j ai pas encore rejoindre la plateforme avec mon compte mail professionnel de decathlon.

 

@aminekhoubi the username you have here on this community isn't the username you would use to access SAP Concur. This community (community.concur.com) is a completely different site from SAP Concur (www.concursolutions.com). 


Thank you,
Kevin Dorsey
SAP Concur Community Manager
Did this response answer your question? Be sure to select “Accept as Solution” so your fellow community members can be helped by it as well.
Solution
KevinD
Community Manager
Community Manager

@aminekhoubi I looked up your name and email and didn't find an SAP Concur profile for you. Your company will need to create one for you. I suggest speaking with your direct manager/supervisor to get a request submitted for a profile.


Thank you,
Kevin Dorsey
SAP Concur Community Manager
Did this response answer your question? Be sure to select “Accept as Solution” so your fellow community members can be helped by it as well.